Ratsastusleirit

Kuva: Henna Pakkanen

Järjestämme kesäisin ratsastusleirejä yhteistyössä Haapala bnb:n kanssa (www.haapalabnb.fi). Loma-aikoina on myös mahdollisuus suunnitella oma päiväkurssi eri teemoilla. Majoitusmahdollisuuksia löytyy Vuokatti-Sotkamo alueelta valtavasti, tarjontaan voit tutustua esimerkiksi osoitteesta: https://majoitushaku.vuokatti.fi/fi#

KESÄN 2022 RATSASTUSLEIRIT OVAT NYT MYYNNISSÄ!!

Kaikilla leireillä:

• kesto ma-pe; aloitus ma klo 16 ja lopetus pe n.klo 16. (tallille voi sovitusti tulla/lähteä aiemmin/myöhemmin).
  • ratsastusta 8h+ leirikisat
  • oma hoitoponi-tai hevonen
  • aikuisten vkl leirillä sekä yleisleirillä täysihoito idyllisessä Haapalan bnb:ssä (www.haapalabnb.fi); majoitus päärakennuksessa, aamu-ja iltapalat+kaksi lämmintä ateriaa. Perus/yleisleirillä ja alkeis/perusleirillä lämpimät ateriat Haapalasta.
  • leiriläisiä 8-14/ leiri! Leireillä on mukana leiriavustajia ja yksi avustaja myös yöpyy leiriläisten kanssa
  • vakuutus (suosittelemme omaa lisävakuutusta)
  • leirikaste ja leirikisat (ei pakollisia)
  • poniajelua
  • mukavat ja osaavat hevoset ja iloinen sekä ammattitaitoinen henkilökunta
  • varaukset Hopotista www.hopoti.com

AIKUISTEN VKL LEIRI pe 3.6 - su 5.6.

Toiveiden mukaisesti ratsastusta (koulu, este, maasto) yhteensä 5h pienryhmissä. Aloitus pe klo 17 ja lopwtus su klo 17. Opena Henna.

Hinta 300€.

PERUS / YLEISLEIRI ma 6.6 - pe 10.6. Päiväleiri. TÄYNNÄ

Ratsastuksen lisäksi ohjelmassa mm.poniajelua, erilaisia pelejä sekä kaikenlaista puuhailua ponien ja heppojen kanssa. Leiri soveltuu ratsastajille, jotka ovat jo ratsastaneet kaikissa askellajeissa ja hypänneet pieniä esteitä.

Hinta 350€.

YLEISLEIRI ma 13.6 - pe 17.6. TÄYNNÄ

Ratsastuksen lisäksi ohjelmassa mm. poniajelua, leiriolympialaiset sekä kaikenlaista puuhailua ponien ja heppojen kanssa. Leiri soveltuu hec-heb tasoisille ratsastajille.

Hinta 480€.

ALKEIS / PERUSLEIRI ma 27.6 - pe 1.7. Päiväleiri.

Ratsastuksen lisäksi ohjelmassa mm.poniajelua, erilaisia pelejä ja leikkejä sekä kaikenlaista puuhailua ponien ja heppojen kanssa. Leiri soveltuu aloittelijoille, joilla ei ole aikaisempaa kokemusta sekä jo vähän enemmän ratsastaneille (perustunneilla käyville).

Hinta  350€.

Varaukset hopotista www.hopoti.com. Tiedustelut tallin numerosta 0400 610 870 (parhaiten tavoittaa klo 9-15) tai sähköpostilla vuokatinratsastuskoulu@gmail.com

Varauksen yhteydessä laskutetaan varausmaksu 100e, joka palautetaan peruutuksen sattuessa vain lääkärintodistusta vastaan.

Kaikille leireille voi myös osallistua omalla hevosella.